تعامل مجدد خانه سینما با صدا و سیما

پایگاه خبری نمانامه: خانه سینما که به تازگی و در واکنشی سریع به توهین های مداوم صورت گرفته از سوی کارشناسان و برنامه سازان صدا و سیما به اهالی سینما، با صدور اطلاعیه ای از تحریم این سازمان و خودداری اعضای صنوف از شرکت در تولیدات آن خبر داه بود، از تصمیم خود تجدید نظر کرد. خانه سینما در اطلاعیه امروز خود با اشاره به پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما -که البته حرفی از عذرخواهی در آن مطرح نشده بود-، از تصمیم جدیدش خبر داده است.

روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد: به دنبال مباحث پیش‌آمده در موضوعات مربوط به دغدغه‌ها و مطالبات صنوف سینما، روز شنبه جلسه‌ای با حضور تعدادی از رؤسای صنوف و هیئت‌مدیره و مدیر‌عامل خانه سینما برگزار شد. در این جلسه پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما در مورد توهین مهمان یکی از برنامه‌های زنده سیما به چند سینماگر،هم‌دلانه،مسئولانه و قابل قبول ارزیابی شد و رؤسای صنوف خانه سینما و هیأت‌مدیره ضمن تاکید بر تداوم همکاری با تلویزیون،خواستار هماهنگی بیشتر این دو عضو بزرگ خانواده هنرهای نمایشی شدند.

همچنین با اتفاق نظر اعضای جلسه بر آرامش فضای سینما، تدابیری برای هماهنگی بیشتر میان رؤسای صنوف و مدیران خانه سینما اتخاذ گردید.

در پایان شرکت‌کنندگان در این جلسه با تاکید بر رابطه ناگسستنی میان هنرمندان و مردم اشاره کردند که زندگی امروز را نمی‌توان بدون ارتباط مردم و سینما تصور کرد.